sâmbătă, 24 ianuarie 2015

cu modificările de rigoare, 2011 și din ce în ce mai multă lăbăreală

luni, 21 martie 2011
Dacă m-aș apropia să te ating, pânza subțire ce ne susține trupurile s-ar rupe și am păși în întuneric.


luni, 27 iunie 2011
ea: mă simt așa de pe dinafară
el: te dădu maică-ta afară din casă?
ea: m-ai dat afară din inima ta
el: cu lopata
ea: cu cuvintele


marți, 29 noiembrie 2011
De-ar fi să mor, de și-ar deschide patul ăsta dinții, gheare ascuțite m-ar sfârteca.


vineri, 9 martie 2012
– Nu vreau să fiu româncă. Vreau să fiu cosmopolită.
– Şi atunci vei îmbătrâni şi vei muri şi trupul tău va fi al nimănui.
– Dar sufletul meu va fi al tuturor popoarelor.


vineri, 13 aprilie 2012
http://altfel-de-carti.blogspot.ro/2012/04/interviu-fara-zahar.html


joi, 23 august 2012
 


sâmbătă, 26 ianuarie 2013
Am reușit să înțeleg într-un final sursa tuturor nemulțumirilor care-mi dau șuturi în fund. Îmi plac numai lucrurile imposibile. De la obiecte până la persoane.
Unele dintre acestea devin posibile la un moment dat și îmi pierd interesul brusc. Imediat ce le obțin. Nu pot să mă bucur de ele.
De-asta e o stare de fericire-tristețe atunci când privesc lucrurile pe care nu le pot avea. Doar atunci îmi plac cu adevarat.
Cat de mult se poate întinde coarda?!


duminică, 17 februarie 2013
"Dă-mi o mie de sărutări,
apoi o sută,
apoi alte mii,
apoi o a două sută,
apoi încă alte mii, apoi sute.
Când vom fi făcut multe mii,
le vom învălmăşi,
ca să nu le mai ştim socoteala,
ca nici un rău să nu poată să ne atingă,
când va şti câte sărutări au fost."
Catul - Basia Mile


sâmbătă, 2 martie 2013
Știți ce-ar fi cu adevărat mișto? Să aibă telefon pe Lumea Cealaltă. Dacă ai nevoie de sfatul mamei, o suni și o întrebi.


marți, 12 martie 2013
http://screamerase.blogspot.ro/2013/03/convorbire-cu-miku.html


sâmbătă, 27 aprilie 2013
Momentul în care te oprești după o fugă nebună cu rolele, după ce ai parcurs jumătate din oraș în doar 10 minute, momentul în care pulsul ți se bate în cap și ești mai beat ca după o noapte de beție, momentul în care fiecare por din corp s-a zbătut pentru a te feri de accidente în timp ce alergai pe stradă, momentul în care te oprești și ești ud din cap până în picioare. Momentul în care totul se termină cu bine. Momentul în care te gândești: bea un pahar cu apă și du-te înapoi.


duminică, 25 august 2013
orgasm în trei, doi...

negru
îmi înghețaseră teribil ieri mâinile la metrou
aveam nevoie să te iau de mână
să te simt
să-ți aud gândurile rupându-se în două în timp ce încercai să-mi răspunzi la întrebări
să vezi aceeași imagine ca și mine, să-ți spun că-mi e dor
să-ți simt capul lăsându-se greu pe coapsele mele

bar
era întuneric în bar,
aveai în față mai multe beri, cele mai multe goale
știi, aș fi băut și eu cu tine,
dar un oarecare se așezase la masa mea și voia să-mi aducă lumea la picioare
dacă ar fi să m-așez din nou te-aș alege pe tine
și am sta la masa ta plină de sticle goale până spre dimineață,
când ne-am duce puțin mai în spate
ca să ne-o tragem

sex on the wall
stau cu picioarele întinse în sus pe peretele nostru
tu scrii un memo în telefonul ăla nou pe care ți l-a dat gagică-ta
mă visez zburând departe, spre cairo
în timp ce tu te-nfunzi în continuare în veceul murdar din motelul ăsta părăsit
gagică-ta e la o mie de apeluri ratate distanță
nu mai plutim printre orgasme
 coborâm la prima stație
 și fiecare merge spre următorul tren

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog