miercuri, 18 februarie 2015

instantanee

# m-am uitat azi la niște videoclipuri de muzică conteporană coreeană. man, they're like the sweetest thing ever.

# "I reached the Alps: the soul within me burned." (Sonnet on approaching Italy by Oscar Wilde)

# și-mi zice I., cu aerul aproape naiv al omului căruia îi place ceva ce găsește doar într-un loc: tu mai faci pui din ăla la cuptor?
eu: cu cartofi?
el: da, d-ăla
eu: n-am mai făcut de când n-ai mai venit tu în vizită pe la noi
el: păi să nici nu mai faci până nu vin eu.
unde astă vară mi-a spus cel mai mișto compliment legat de mâncarea mea (rarissimă) ever: mă, am pus-o pe maică-mea să facă pui la cuptor ca al tău și nu i-a ieșit.
ayeayeaye. singurul fel de mâncare care-mi iese. :))

# that moment când te întâlnești cu o persoană pe care n-ai mai văzut-o de la 14 ani și rămâi cu gura căscată că arată acum atât de bine. ehm. puberty, you're doing it right parcă era, ă?

# am așa un chef de vară, de mirosul ăla al nopților de vară, de role. ce dor îmi e de nopțile de vară și de role. de red.

# ori sunt nesimțită, ori am trecut peste etapa asta, dar se întâmplă zilele astea niște lucruri care acum o lună m-ar cam fi demoralizat, în schimb acum dau din cap și râd. dubios. dubios.


M.

2 comentarii:

Zircon spunea...

Videloclipurile coreene sunt in general destul de frumoase, mai ales datorita detaliilor de care ei se ocupa si de coregrafiile si de " povestea " melodiei ca sa zic asa.

Felicitari si pentru singurul fel de mancare care iti iese, unii ( eu aici de fata) nu reusesc nici macar un singur fel :D .

Trecerea timpului are efecte asupra tuturor. Eu raman socata si cand ma uit la poze cu mine de acum doi-trei ani...

<3 Cred ca toata lumea asteapta vara, gandul de a ma da cu rolele imi face inima sa bata mai tare! Si sa inot si sa ma bucur de mare...Oh da!

Poate doar ai o alta perspectiva a lucrurilor si nu te mai socheaza si vezi doar partea pozita sau poate doar faci haz de necaz :D .

Good night! :*

MikuMyuuki spunea...

Probabil. Probabil că unele lucruri tot repetându-se, am ajuns să mă satur și să trec mai ușor peste neplăceri.

:D

thank yu ^.^

Faceți căutări pe acest blog