duminică, 1 februarie 2015

intantanee

# ieri a fost atât de cald încât am zis că azi ar fi numai bine să merg în parc cu rolele, aveam așa un chef să aleeeerg; și după, pentru că 15 grade nu sunt totuși îndeajuns, ar fi fost numai bun un ceai fierbinte pe malul lacului din I.O.R.; zis și făcut. desigur, până când m-am uitat pe geam și am văzut că ninge. fulgi mari & co.; așa că tot într-o încăpere călduroasă o să ajung și astăzi. bleah. abia aștept căldura soarelui.

# miroase a naftalină. or fi aminirile mele, zic eu, așa, cu un ton patetic. cert e că de când eram foarte mică am fost alergică la naftalină.

# o să plec. abia aștept să plec. sunt atât de entuziasmată de tot, de parcă m-am trezit dintr-un vis îndelung, un fel de basm de tipul hans christian andersen.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog