luni, 23 martie 2015

[din seria "oameni proști"] vecinul certăreț, supărat că eu ascult metal

runda 1
timp de 1 an jumate, de când locuiesc aici, vecinul se ceartă cu nevastă-să o dată la câteva zile;

runda 2
plictisite de atâta ceartă – urlă atât de tare că mi-aș putea nota tot ceea ce spune nevastă-sa (porcule! nu faci niciodată nimic bun! nu mă iubești! lasă-mă în pace!) – de vreo două săptămâni am început să dăm metălu' tare ori de câte ori se ceartă, o încercare subtilă de a atrage atenția;

runda 3
vecinul sună într-o seară la noi pe la ora 9 și ne spune următoarele: vă rog să dați muzica încet. muzica se ascultă în casă. eu îl cunosc pe tatăl dumneavoastră și nu cred că vreți să vă pârăsc;(muzica se ascultă în casă?! da' ce mă, stăteam eu cu boxele pe hol?);

runda 4
peste câteva zile ne întâlnim cu administratorul blocului, care ne spune că avem o reclamație. vecinu' i se plânsese că noi ascultăm metal și lui nu-i place. dacă era un holograf, parc-ar mai fi mers, dar urletele alea...

runda 5
îi spunem administratorului că, în acest caz, avem și noi o reclamație: vecinul urlă prea tare la nevastă-sa și viceversa. și după urlete ascultă holograf prea tare.



vă țin la curent.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog