sâmbătă, 2 mai 2015

culori

Mă uitam la fotografia asta și nu-mi dădeam seama ce e diferit. Lăsați deoparte faptul că e China... ce vedeți voi diferit? Hainele, desigur, mi-a picat și mie fisa după vreun minut in care m-am holbat efectiv la poză să-mi dau sema de ce îmi place și ce anume îmi place. Poate reacționez mai încet pentru că e dimineață sau poate doar m-am obișnuit cu hainele mai ciudățele (uite, spre exemplu, am observat că spre periferia Bucureștiului oamenii sunt la fel de "înapoiați", să zicem, ca în orașele de provincie în ceea ce privește hainele, dar imediat ce ieși la Piața Romană sau la Unirii o să dai cu siguranță și de cineva îmbrăcat precum cele din poză). Zic haine ciudățele pentru că am observat că noi, românii, nu prea experimentăm. Ne încadrăm în cateva culori devenite între timp clasice (maro, bleumarin, gri) și cam asta ajungem să purtăm în fiecare zi.

Oricum am lua-o, rochia fetei care stă cu spatele e superbă, rucsacul ei e și mai și, contrastul cu părul ei face totul, iar cele două copile care se țin de mână sunt îmbrăcate adorabil, exact ca niște păpuși vii.


SURSA FOTO: https://www.facebook.com/Carlyraejepsen/photos/a.246133071047.138150.48738436047/10152793992401048/?type=1&theater

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog