luni, 11 mai 2015

reacții hipnotice

pe 6 mai, săptămâna trecută, s-au făcut 2 luni de când mi-a fost furat telefonul și folosesc un nokia din timpuri preistorice; e ciudat faptul că rareori simt nevoia să folosesc un telefon cu touch screen – m-aș fi așteptat ca dependența mea să doară mai rău.
folosesc cărămida mai mult pe post de alarmă; oamenii cred că îi urăsc/sunt supărată pe ei/am dispărut pentru că răspund rar la telefon/mesaje; la telefon nu răspund pentru că, de obicei, nu îl aud, iar la mesaje pentru că îmi e greu să apăs de 4 ori pe o tastă ca să obțin o literă;

sunt penibilo-amuzante momentele când cineva spune: vorbim pe wazzup, moment în care eu îmi scot cărămida și îi amintesc respectivei persoane că sunt la dietă tehnologică.

dar dacă stai și te uiți în jur la grupurile de oameni care stau unul lângă celălalt, fiecare concentrați în propriul telefon...

people disconnected from people


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog