marți, 28 iulie 2015

să asamblăm un om

am stat și am analizat situația
am luat la rând mai mulți oameni pe care îi cunosc și am încercat să îmi dau seama ce-mi place la ei și de ce mă atrag și ce anume mă face să stau în preajma lor

îmi place felul în care gândește
felul în care arată
felul în care prepară cafeaua
felul în care privește când visează cu ochii deschiși
felul în care gătește
scrie
vorbește
felul în care îi stă părul

și astea toate vin de la oameni diferiți
și aș vrea să pot asambla un om care să aibă trăsăturile care-mi plac în atâția alții

și-mi aduc aminte când i-am spus lui M.M., proful de muzică, faptul că cel mai bine e să îți iei din fiecare persoană ceea ce ai nevoie și să nu te dedici niciuneia, pentru că nu ai cum; aveam 15 ani și parcă mai multă minte ca acum.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog