duminică, 8 ianuarie 2017

murakami. ehm.

### ciudat cum mi-am modificat personalitatea (deși aș numi-o mai degraba copilărie - visuri - imaginație) în ultimele luni. ciudat cum intotdeauna se schimbă ceva – până și tenul meu pare să inceapă un amplu proces de îmbătrânire.

### rescriu postarea. scrisesem mult și aiurea, inclusiv despre terorism. reîncerc punerea în pagină.

### încerc să-l înțeleg pe Murakami, să scriu un fel de critică literară despre cărțile lui, dar nu se poate. mai ales acum că am citit "Meseria de romancier" (cam aiurea titlul), o carte în care vorbește și despre cărțile sale și reiese faptul că el scrie din pură plăcere. cum să poți, atunci, analiza romanele unui om care scrie din plăcere și care susține că nu face nici un plan, că nu stabilește nimic, ci scrie, iar firul narativ se dezvoltă singur, la fel și personajele? singurul lucru care ar putea fi analizat ar fi ce reprezintă produsul final d.p.d.v. psihologic, dar pentru asta nu am studii necesare. well.

# aș vrea să revin. poate c-o să revin. mhm.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog